ח"כ צביקה פוגל: "הבטחנו משילות ונתניהו עוצר"

    מערכת האתר 1 Comment on ח"כ צביקה פוגל: "הבטחנו משילות ונתניהו עוצר"

    תא"ל במיל' ח"כ צביקה פוגל לפרידמן בקול חי: "אין לי זכות להתווכח אם העובדות שיש חשש גדול. אני לא היחיד ב'עוצמה יהודית' שמתקשה עם תירוצים למה אנחנו לא עושים כלום. אנחנו עמוד השדרה האידאולוגי של הממשלה הזאת, מה אתם רוצים שנעזוב אותם? הבטחנו משילות, ביטחון לאומי, עוצמה ורפורמה משפטים, אבל נתניהו עוצר אותנו"

    צביקה פוגל צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תא"ל במיל' ח"כ צביקה פוגל ליענקלה פרידמן ב"מהדורה המרכזית": "אין לי זכות להתווכח אם העובדות שיש חשש גדול. אני לא היחיד ב'עוצמה יהודית' שמתקשה עם תירוצים למה אנחנו לא עושים כלום. אנחנו עמוד השדרה האידאולוגי של הממשלה הזאת, מה אתם רוצים שנעזוב אותם? הבטחנו משילות, ביטחון לאומי, עוצמה ורפורמה משפטים, אבל נתניהו עוצר אותנו"

    "באנו יש גבולות, הצבנו אותן. אנחנו רוצים להיות חלק מקואליציה שמקיימת את הבטחותיה לציבור. על זה נבחרנו. הייתי פרשן הרבה שנים ןהרבה אנשים אומרים לי: "מה קרה לך?". לא קרה לי כלום, ולכן אני אומר די – ואולי יחזור בנט שיהיה לי על מי לרדת"

    "אני מחזיק את נתניהו בגרון? אנחנו הולכים עם האידאולוגיה. יש לנו אחריות, ואם לא מתאים לנתניהו שיפטר אותה. אני לא מסכים להתיישר עם הפוליטיקה שהייתה נהוגה עד היום. תבין, אחד משלושת המנהיגים שאחראים על הביטחון במדינת ישראל לא מוכנס לישיבות הערכות מצב ביטחוניות? לא מקובל עליי ואני מבין בביטחון"

    "אני יודע בוודאות שנתניהו מונע את הסיכולים הממוקדים. הוא רוצה שקט, אבל זה מה שיחזיר את המשילות. צריך להכריע את החמאס והחזיר משילות ליהודה ושומרון. גם אם אף אחד לא יבחר בי, אני אהיה ישר עם עצמי במראה שעשיתי הכל למען הביטחון בישראל. מבטיח לך שאם נתניהו היה מגיע אלינו ואומר לנו – תנו לי חצי שנה להחיל את הדברים בהדרגתיות, היינו מקשיבים לו – אבל גם זה לא קרה"

    "זה לא כיפופי ידיים אלא ראש הממשלה יצא בצורה ברוטאלית ואמר שאנחנו לא מעניינים אותו. האירועים בדרום זה אחד הדברים שמופנים לעברינו בצדק. אני לא רוצה להאשים את בן גביר כשר ואותי כראש ועדה. יום אחד נשב ונחשוף בפניכם איזו ירושה קיבלנו. הייתי ראש רשות בטובא זנגריה. כמויות הנשק, הכאוס ואלימות לא נתפסות. דיברתי עם אנשי תקשורת ערבים שאמרו שהנשק איננו רק בבתי עבריינים – אלא גם משפחות רגילות רוכשות נשק. עומס העבודה על השוטרים מטורף, לא שווה להיות שוטר ולכן הפיתרון הוא משמר לאומי"

    "אני הכי מאמין בממשלת הימין, אני רוצה ממשלה לאומית. אבל יש מישהו אחד שצריך לקחת את המושכות לידיו"

    האזינו



    1 תגובות

    מיין תגובות